
Η διαχείριση ενός έργου είναι μία αρκετά επίπονη εργασία. Υπάρχει ανάγκη σημαντικού εύρους υπολογισμών ακόμα και για έργα πολύ μικρού αριθμού δραστηριοτήτων. Ο αριθμός των δραστηριοτήτων των έργων αρκετά συχνά είναι αρκετές δεκάδες, εκατοντάδες ή και περισσότερες. Σε αυτήν την περίπτωση η πολυπλοκότητα της διαχείρισης έργων είναι πολύ μεγάλη και αντίστοιχα αυξάνεται η πιθανότητα λάθους όταν οι υπολογισμοί γίνονται χωρίς τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου», ο οποίος έρχεται σε επαφή με τον ορισμό του έργου και τα βασικά του χαρακτηριστικά, με τις έννοιες «Πολυπλοκότητα» και «Αβεβαιότητα» των έργων καθώς επίσης και με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαιρεθεί το έργο σε μικρότερα στοιχεία, όπως τα Υποέργα, τα Πακέτα Εργασίας και οι Δραστηριότητες. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με εργαλεία λογισμικού, τα οποία υποστηρίζουν τη διαχείριση έργων.
- Teacher: ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΝΑΣΙΑ
- Teacher: ΠΛΑΚΙΔΑ ΧΑΡΑ

Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την προσέγγιση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) αυξάνεται ολοένα και περισσότερο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι έρευνες που συστηματοποιούνται και πληθαίνουν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εισαγωγή ενός πλαισίου STEM στο σχολείο, καθώς διαφαίνονται τα θετικά αποτελέσματα αυτής της προσέγγισης ήδη από την προσχολική ηλικία. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό στη χρήση τεχνικών και εργαλείων “STEM”», ο οποίος έρχεται σε επαφή με πρακτικές εκμάθησης Χημείας, Φυσικής, Μαθηματικών και Πληροφορικής. Τέλος, το πρόγραμμα εστιάζει στον τρόπο που θα εμπνεύσει τους νέους να συμμετέχουν σε προγράμματα STEM καθώς και στην αξιολόγηση και βελτίωση ενός τέτοιου προγράμματος.
- Teacher: ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
- Teacher: ΠΛΑΚΙΔΑ ΧΑΡΑ

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί έναν εκ των τριών πυλώνων της βιώσιμης (αειφόρου) ανάπτυξης. Τομείς οι οποίοι έχουν αναπτυχθεί ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια έχουν αντικείμενο τη μελέτη και το σχεδιασμό περιβαλλοντικών έργων, την προώθηση των λεγομένων «πράσινων» ή «καθαρών» τεχνολογιών, την παραγωγή εξοπλισμού παρακολούθησης και ελέγχου εκροών και εκπομπών, τη διαχείριση αποβλήτων κ.ά. Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναλύονται θέματα που αφορούν τη Διαχείριση των Περιβαλλοντικών Συστημάτων. Παρουσιάζονται οι έννοιες και η ορολογία για την περιβαλλοντική διαχείριση και τα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας, οι Βασικές αρχές της Διαχείρισης του Περιβάλλοντος καθώς και τα Πρότυπα Ποιότητας Περιβάλλοντος.
- Teacher: ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΝΑΣΙΑ

Σκοπός του Προγράμματος Κατάρτισης «Σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης Στερεών και Υγρών Αποβλήτων» είναι ο/η εκπαιδευόμενος/η να εμπλουτίσει τις γνώσεις του/της σχετικά με τις σύγχρονες τεχνολογίες για τη διαχείριση, την επεξεργασία και την αξιοποίηση υγρών και στέρεων αποβλήτων. Επίσης, θα γνωρίσει τις τεχνολογίες ανακύκλωσης και τα οφέλη τους.
- Teacher: ΚΟΝΤΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ